niedziela, 30 grudnia 2012

Bye weekend :C

Cześć.
Ale ten weekend szybko zleciał.Sobota sprzątanko i nudy , a niedziela jak niedziela , rano do kościoła , obiadek no i nudy -u mnie akurat-. Miałam jechać do siostry ,ale pojechała na zakupy do galerii. Moze wieczorem do niej wpadniemy , na chwilkę. Miałam oglądać biegi , ale jakoś mi się odniechciało ^^.Muszę potem jeszcze w między czasie zerknąć do WOS'U bo będę zdawać po Nowym Roku.Szkoda ,ze moje plan na Sylwestra padły , no ale trudno.Nie wiem teraz co tu robić , zapraszałam kolezanke ale ona woli siedzieć w domu i nigdzie nie wychodzić , to nie będę jej na siłę zmuszać co nie?..Ehh..Tak czy siak muszę coś wymyślić bo nie mam zamiaru siedzieć w domu.O ale się rozpisałam , haha!Wybaczcie ale lubię się tak czasami rozpisać:) Potem wpadnę tu wieczorkiem na chwilkę , moze coś dodam jeszce.
zdjęcie robiłam wczoraj , a jakbyście chieli więcej pooglądać to narazie tylko  w zakładkach ,,Photos" i ,,Christmas"



Ciao♥

N.

7 komentarzy:

  1. wos moim ulubionym przedmiotem w gimnazjum :D

    OdpowiedzUsuń
  2. WOS jest najgorszym przedmiotem świata ! :D hahahah

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przez całe gimnazjum na wos-ie oglądałam filmy o Białorusi i Ukrainie, a przy wystawieniu ocen stałam przy biurku nauczyciela i jak papuga powtarzałam "pan wstawi tą 4"

    Widzę, że masz podobny problem z sylwestrem do mojego :p
    Moje koleżanki także wolą siedzieć w domu i nie wiem co robić, a ja zostałam sama :/

    Czerń w bieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heheh , bywa . No ale nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszło :) Dodajemy do obserwowanych ?

      Usuń
  4. bardzo ładnie to drewienko wygląda hi hi

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mile widziany !
Obraźliwe komentarze nie są tolerowane.
Obserwujesz ? Napisz to się odwidzięcze. ♥