piątek, 28 grudnia 2012

Filmy ♥

Siema ziomy :P
Tak mi sie strasznie nuda , ze byłam zmuszona napisać tu posta :x .
Przed chwilą szukałam jakiś fajnych filmów do obejrzenia na necie ale nie było nic na ipli prucz ,,Harrego Pottera" - nienawidze :O , i tych filmów które oglądałam :D ... Pozostaje mi więc zdać się na los i pogrzebać w TV. - moze akurat nadzieje się na jakiś przyzwoity film :P
Za chwile będę musiała zjeść coś , bo normalnie nie wiem .Jutro mam zamiar wyjść na świeze powietrze , dotlenić się :3 Ahh.. moje plany są wprost naturalne :P
Nie wiem co tu napisać jeszce w tej notce ,zeby was nie zanudzić i nie wiem co by was więcej mogło 'interesować' ..tya .
Ooo wpadłam na pomysł , pooglądam Rodzinke.pl bo dzisiaj w końcu piąteczek :D
Lalalala ..Hue ♥

Dobra jutro napiszę więcej , postaram się .

Dobrej nocki koty ^^!
Ciao ♥
Do jutra

N.


1 komentarz:

  1. Hej !
    Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster
    Blog Award. Pytania i zasady (gdybyś nie
    wiedziała) znajdziesz u mnie na blogu:
    nastolatka-o-wszystkim-i-o-niczym.blogspot.com/
    Pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz mile widziany !
Obraźliwe komentarze nie są tolerowane.
Obserwujesz ? Napisz to się odwidzięcze. ♥