poniedziałek, 31 grudnia 2012

Śpioch

Hej!
Rano poszłam trochę pózno spać i prosiłam mamę zeby mnie obudziła bo budzik moze tego nie dokonać.A dzisiaj mama postanowiła mi odpuścić pomaganie przy pieczeniu placka i mnie nie obudziła tak więc wstałam dopiero przed chwilką i korzystając z okazji wpadłam na bloga ;)!Dzisiaj juz Sylwester!Moje plany noworoczne są takie zeby poprawić oceny ;) , a wasze ?Piszcie w komentarzach.Pogoda dalej dopisuje , zaraz idę na pole porobić nowe zdjęcia i wrzucę na bloga. A no tak ,zapomniała bym!Muszę dodać jeszce te zdjęcia z wczoraj..Ale to trochę moze zająć bo robiłam je mamy telefonem,bo swojego zapomniałam ,a z mojej mamy telefonu bardzo dziwnie i trudno jest zgrać jakiekolwiek pliki. Czy wideo czy zdjęcia , wszystko jedno..Jak chcecie to piszcie jakie macie play na Sylwestra , chętnie poczytam wasze komentarze ;)..Potem wpadnę złozyć wam noworoczne zyczenia!!A potem to juz ..NOWY ROK!




Idę!
Do potem!
Ciao♥

N.

1 komentarz:

Każdy komentarz mile widziany !
Obraźliwe komentarze nie są tolerowane.
Obserwujesz ? Napisz to się odwidzięcze. ♥