wtorek, 1 stycznia 2013

Znudzona :/

Witam ponownie.
Moje plany dotyczące wybrania się na spacer niestety nie wypaliły bo przyjaciółka podejrzewam pojechała gdzieś bo nie odbiera  telefonu.No trudno czasami tak bywa.Słońce zaczęło się juz powoli chować za chmurami.Moze uda mi się mamę wyciągnąć na mały spacer. Jutro juz do szkoły..OMG nie!! ^^
Jestem bardzo znudzona.Muszę coś zrobić zeby pozbyć się tej okropnej nudy!
Na polu powoli zaczęło się ochładzać ..Juz prawie trzecia , a mi się wydaje jakbym dopiero co wróciła z kościoła.. Nwm moze to przez to ze teraz dni coraz dłuzsze..nie mam pojęcia ^^. Miło by było gdybyście skomentowali chodz jednego z najnowszych postów , bo nie wiem czy będę dalej bloga prowadzić i na pusto pisac posty jak nikt ich nie czyta :/ Co z wami ? Idę , potem wpadnę!

Ciao♥

N.

4 komentarze:

Każdy komentarz mile widziany !
Obraźliwe komentarze nie są tolerowane.
Obserwujesz ? Napisz to się odwidzięcze. ♥